Diskuze: Tamsulosin


(Petr Vičar 13.8.2017 12:31)

Tamsulosin beru a přemýšlím co s těmi nežádoucími účinky. Poslední dobou , nevím zda pociťuji nějaký léčebný efekt , protože stejně chodím na wc 2x za noc - většinou.

Odpovědět

diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Nenašli jste zde přesně to, co jste hledali? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
Ke svému dotazu použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Tamsulosin a pálení při močení

(Jan Pokorný 21.7.2016 19:46)

Dobrý den,měl jsem zánět močového měchýře a bral jsem Ciplox 500 a pokud jde o Tamsulosin,tak mívám problém po jeho vzetí,že mám větší pálení při močení,nežli při
běžném močení.Je možné,že je to důsledek Tamsolusimu,nebo prostaty.
Předem děkuji za odpověď.

Jan Pokorný


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



zajímavé články

SiteMAP